Friday 14 June 2013

Fii demn! de Dan Puric

Aceasta carte am citit-o printre picaturi, pe drumul spre serviciu, cateva pagini pe zi. Si bine am facut, caci am savurat-o mai pe-ndelete, m-am bucurat de fiecare povestioara in parte. Omul Dan Puric este un OM FRUMOS! Caci exista oameni si frumosi! Si ma bucur ca l-am descoperit si pe aceasta cale! Il descoperisem demult, din spectacolele lui absolut superbe si unice, dar uite ca si in scris are talent.

Ce pot sa spun, sub acest titlu sunt adunate atat amintiri din copilarie sau de la evenimente ale autorului, cat si povestioare-fabule in mare despre perioada comunismului si a repercusiunilor lui asupra urmasilor. Despre caracterul de martir al poporului roman. Aceasta parte mi-a placut mai putin, cea despre jertfa romanului.

Mi-a ramas in amintire povestea puiului care nu stia ce este iarba pentru ca se nascuse intr-un incubator. Sau povestea stupui de albine furat de un om rau, care s-a autodistrus pentru ca trantorii s-au revoltat. Sau povestea despre un alt om frumos, care in timpul celui de-al doilea razboi, cred, a ajutat un soldat neamt. O batranica singura asigura cu cate ceva de hrana un om total necunoscut - nu-l vazuse deloc, dar stia ca are nevoie de ajutor si n-a stat deloc pe ganduri!

Recomand cu caldura Dan Puric!

No comments:

Post a Comment