Tuesday 25 December 2012

Femeia de succes - Calatoria ta, de la prapastie spre fericire de Theona Balan

De ceva vreme urmaresc un grup de oameni de la noi care se ocupa de dezvoltarea personala. Asta pentru ca si eu am simtit nevoia unor texte motivationale, unor materiale de auto-dezvoltare si a unor oameni care sa-ti lase macar impresia ca sunt alaturi de tine zilnic.


Prima oara, ca orice roman autentic, m-am gandit ca poate fi o mare teapa, ca dau banii degeaba. Dar cum treceam printr-o perioada in care aveam nevoie de ajutor, am zis ca ma risc, chiar si din curiozitate.

M-a bucurat sa observ ca se incepe si la noi o noua nisa. O nisa care la americani este de mult in floare si lumea o apreciaza si o urmareste, invata din ea. M-am bucurat ca si la noi se poate sa ai succes. Desi prezentarea cartii lasa de dorit, textul lasa impresia ca nu ar fi corectat, continutul zic eu ca merita. Pe mine a reusit sa ma ajute macar pentru alea doua zile cat a durat sa citesc cartea. Caci nu am stat sa pun cu pixul pe hartie ce te indeamna autoarea. Dar m-a ajutat. Sun perfect de acord cu ce scrie in carte, si cu faptul ca ne trebuie ordine in viata. Si cu mai multe!

No comments:

Post a Comment